Kimler için : Uluslararası ticaret, pazarlama ve finans birimlerinde çalışan alt, orta ve üst düzey tüm çalışanlar, yöneticiler ve uzmanlar
Süre : 30 saat
Eğitmen : Doç. Dr. Orkun BAYRAM, MBA, Ph.D.
DIŞ TİCARETTE RİSK YÖNETİMİ
Ülke Riski
Firma Riski
Sigortanın Önemi
Kur Riski
Banka Riski
Taşıma Riski
Uluslararası Ticari Sözleşmeler
TESLİM ŞEKİLLERİ & INCOTERMS 2020
EXW
FCA
FAS
FOB
CFR
CPT
CIF
CIP
DAT
DAP
DDP
ÖDEME ŞEKİLLERİ
BPO*
Akreditif
Peşin
Mal Mukabili
Vesaik Mukabili
Kabul Kredili
Özel Takas
Bağlı Muamele
GÜMRÜK REJİMLERİ ve UYGULAMALI GÜMRÜK İŞLEMLERİ
İthalat Rejimi
İhracat Rejimi
Dahilde İşleme Rejimi
Antrepo Rejimi
Geçici İthalat Rejimi
Serbest Bölge Mevzuatı
32 Sayılı Karar
ULUSLARARASI MARKA YÖNETIMI ve STRATEJIK PAZARLAMA
Kimler için : Kurumların Marka/Pazarlama/Satış/Müşteri Hizmetleri (call center) birimlerinde çalışan alt, orta ve üst düzey tüm çalışanlar, yöneticiler ve uzmanlar
Süre : 30 saat
Eğitmen : Burcu Kantarcıoğlu, MBA, PHD Adayı
Uluslararası Marka Yönetimi ve Stratejik Pazarlama
· Marka Yönetimi & Stratejik Pazarlama temel kavramlar
· Marka tanımı ve tarihçesi
· Marka yönetiminde “DEĞER” ve “NEDEN” kavramı (Simon Sinek Golden Why)
· Global Markalar & Hikaye Anlatıcılığı
· Duyusal marka öğeleri (Logo, slogan, jingle, renkler ve diğer öğeler) ve önemi
· Küresel marka olmak? Markalar nasıl büyür?
· Uluslarası pazarlara giriş stratejileri (Porter’s 5 Güç Modeli)
· Uluslararası pazarlarda Makro ve Mikro perspektifler; SWOT analizi
· Uluslararası pazarlarda müşteri segmentasyon, hedef kitle ve konumlandırma
· 4P pazarlama karması
· Yeni dünya düzeni; küreselleşen dünyada digital pazarlama ve omnikanal yönetimi
· TURQUALITY süreci
Satış Yönetimi
· Uluslararası pazarlarda satış yönetimi; Hofstede Kültür Teorisi
· Tüketici arketipleri (buyer personas)
· Farklı kültürlerde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri