MARKA YÖNETİMİ VE STRATEJİK PAZARLAMA
Eğitimin İçeriği
1. Marka nedir? Pazarlama Nedir? Satış nedir? Marka dünyasına giriş, Kurumsal ve yenilikçi markaları anlama, yönetme stratejileri nelerdir?
2. Tüketici Merkezli Marka Öz Varlığı (Brand Equity) ve Marka Konumlandırması (Brand Positioning)
3. Marka planlaması modelleri
4. Marka öğeleri ve seçimi, Kurumlar hem içerde hem dışarda markalarını nasıl yönetmeli ve konumlandırmalıdır?
5. Markalaşmada bütünleşik pazarlamanın ve pazarlama iletişiminin rolü ve önemi
6. Pazarlama karması (4P ve 7P) ve SWOT analizi
7. Yeni marka yaratma süreci (marka portföyü, marka hiyerarşisi ve marka özü)
8. Turizm sektörüne (oteller, seyahat acenteleri, havayolları, vs.) yönelik olarak yönetimi ürünlerinin yapılandırılması ve uzun vadeli (5 sene) ürün yol haritalarının oluşturulması
Eğitimi tamamlayan katılımcılara ‘Katılım Belgesi’ verilecektir.
Eğitmen: Öğr.Gör. Burcu Kantarcıoğlu
Hacettepe Üniversitesi lisans eğitiminden sonra, Marka Yönetimi ve Pazarlama alanında yükseklisans eğitimini yurtdışında tamamlayan Öğr.Gör. Burcu Kantarcıoğlu, yurtdışında Uluslararası kurumsal firmalarda (Data Security Technologies LLC | Dallas TX ABD, SABRE Airline Solutions | Southlake Texas ABD) uzun yıllar çalışmıştır. Marka yönetimi, stratejik pazarlama, satış, ürün yönetimi, reklam ajansı yönetimi, CRM ve PR konularında Uluslararası deneyim sahibidir.
Eğitim Saati: 12 Saat
Yeterli kontenjan oluşmadığı durumlarda ANTALYASEM eğitim tarihlerini değiştirme hakkını saklı tutar.
Eğitim kontenjanı 24 kişi ile sınırlıdır. Ön Kayıt Başvuruları Kesin Kayıt yerine geçmez.